juliala

Tillbaka ifrån båten!

Kategori: Vardag

Hey hey! Nu är jag tillbaka ifrån båten. Är 7kt trött efter en enormt rolig dag! Vi spelade på gamble maskinerna, chillade träffade Nicke nyfiken;) och eftersom min pappa jobbar som resturang chef där så fick vi gå upp till bryggan (där kaptenerna styr) fick värsta lilla kapten outfiten och sitta där de styr! Höhö dä va kuul! SJÄLVKLART köpte vi fet med godis i taxfreen. Var där med: Mina kusiner Emelie och Malin, Malins kompis Sandra, deras mamma, deras systerson Nemo, Min "låtsats mamma", min syrra och pappa då. När jag och Emelie står och kämpar för våra liv med att vinna lite money vid spel aparaterna, hon vann som mest 50 kr och jag 15 -.-. Iaf så hör man woho och det börjar rassla i en av apparaterna. Då har såklart en kärring på 70+ vunnit 360 kr. Men iaf så har jag haft en super dag, som vi måste göra om snart igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: