juliala

Astrid Nilsson Lindgren, vart fan ska jag börja?

Kategori: Vardag

Ja ni, vart fan ska jag börja? Jo jag kan ju börja med att säga vilken amazing vän du faktiskt är! Du finns alltid där och du förstår. Jag har alltid roligt med dig, vi behöver inte alltid hitta på något vi har bara kul av att träffas. Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag har tänkt på hur jag saknat vår gamla skola, men kommit fram till att det har varit DIG jag längtat efter. Du är den jag känt ända sedan dagis, den som man inte behöver vara med JÄMT för att veta att du alltid finns där. Vi är fan beviset på att sann vänskap alltid håller, vi bråkar och blir sams. Vi har träffats 3 gånget på ett HALVÅR men allt är som vanligt. Vi är fortfarande lika bra vänner. Du är den coolaste jag känner! Du har fan inte haft det så lätt innan men endå tröstar du mig utan problem när det går dåligt på en tävling. Du är heeelt amazing! Och ett plus är ju att du älskar How I Met Your Mother lika mycket som jag.

I LOVE YOU ditt CP!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: