juliala

Några saker du kanske inte visste om mig!

Kategori: Vardag

*Jag har sjukt lätt för att gråta.

*Jag har väldigt höga krav på mig själv

*Har alltid varit lite "äldre" än mina kompisar när jag var liten. Oroade mig alltid och kunde aldrig vara lika bekymmerslös och naiv som de andra var. Så är det nu också.

*Litar på mina närmsta vänner, men

*Har alltid haft svårt för matte, men bra på svenska.

*Ridning är den enda sport jag tycker om.

*Jag hatar att hoppa, skakar i hela kroppen och mår illa när jag måste göra det. Men ändå fortsätter jag tävla för jag vill inte sluta när det går som sämst....

*Jag saknar min gamla skola sjukt mycket.

* Jag hatar förändring.

*Lärare brukar störa sig på att jag gillar att säga vad jag tycker ;)

Kommentarer

  • Kiiim säger:

    Söt<3!

    Var det den 5 som ridningen började ?? :)

    2011-12-31 | 17:17:44
  • Hanna säger:

    Gott nytt år :) Ha det underbart och lycka till.. :) Kraam

    2012-01-01 | 19:02:01
    Bloggadress: http://hannis97.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: