juliala

OM MOI!

Kategori: Vardag

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen?- Läppen
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös
3. dricka grön eller röd mjölk? - gröön
4. Brinna upp eller drunkna? - inget:s
... ... 5. Umgås med din familj eller vänner? - mina riktiga vänner är som familj<3

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu?- Om du menar kär? Så nej.
2. har du skolkat? - ja
3. varmt eller kallt? - varmt på sommaren kallt på vintern
4. soligt eller regn? - REGN<3
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - dagens skämt.

OM MIG
1. vad heter du? - Julia
2. syskon? - storebror&lillasyster
3. Vart bor du? - det kan du tänka på!
4. Hur många barn vill du ha? 2 kanske
5. vill du gifta dig? mjaaa?
6. Favorit tid på dagen? - heeela dagen
7. Humör just nu? - stoneface
8. Sugen på just nu - dig hotshot;) AHAHA nejmen jag vet inte?

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - ja, min underbara katt!
2. Sjungit? - 24/7 vettu!
3. Blivit kramad? - yes
4. Känt dig fånig? - ?
5. Saknat någon? -August&Astrid
6. Dansat galet? - för ovanlighetens skull, nej.
7. klippt håret? - nix
8. Gråtit? - maybe baby

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? Nää?
2. Har du en hund? - nej.
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror ju på veeem juuu!
4. Tror du på spöken? - jag är osäker på det faktiskt.
5. Är du mörkrädd? - Nä, men jag gillar det inte nå vidare?
6. vem vill du ha just nu? - Vet inte?

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - nej, men bästa vänner*
2. Är du ofta med dina vänner? - när vi vill vara med varandra?
3. Vad brukar ni hitta på? - olika!
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar - Varför skulle jag inte? Alla andra finns redan!
5. Vem vet mest om dig? - Astrid tror jaag.

OM DIG
1. Hur lång är du? 1.64 typ
2. Vart bor du? - det har du redan frågat:)
3. Är du nöjd med ditt rum? - Nej! Men jag ska flytta så jag kommer bli.
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - ljus brunt/mörkblont. Fast det var ett bra tag sen (hårfärgningar har screwat mitt hår)
7. Har du någon sjukdom? - dampanfall:D
8. Gillar du skolan - mjaa?
9. Hur svarar du i telefonen? hallå
1. Åt du senast? - En clementin lööve<3
2. Drack du senast? - kolsyrat vatten
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - folk som snackar.
5. Gillar du mest hos dig själv? - Att vad som än händer, är jag alltid lika awsome.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: