juliala

Gött häng och goa julklappar;)

Kategori: Vardag

Hej på er:) Nu såhär på juldagen när alla julklappar är öppnade och jag åkt hem ifrån pappa så känns det lite vemodigt. Men nu ska ju mina awsome julklappar användas också!
Det jag fått hittils:
*schabrak
*träns
*varma ridhandskar
*tre par ridstrumpor
*fodrade ridskor med stålhetta
*lindor som passar Storås schabraket
*parfym
*dusch grejer
*berlock
*iphone högtalare
*skullcandy hörlurar
*bok
*foto på syrran<3
*plånbok
*ring
*pengar
*presentkort på hööks 500 kr
*Shorts
*planch
*How I met your mother säsong 1
*Sims 3 husdjur
*Sims 3 vardagsliv expansions paket
*Justin Biebers bok

Gick inte att lägga upp bilder-.- är så jävla trött på den här appen nu! Har inte haft en dator sen i oktober för den är på lagning och verkar ALDRIG bli klar:(


Det var mina julklappar, jättenöjd med allt!

Kommentarer

  • Elsa säger:

    Jag fick oxå JUSTIN BIEBER'S BOOOOOKKK!!! <3<3<3 GOOOO...

    2011-12-27 | 12:27:06
    Bloggadress: http://elsamariacaroline.blogg.se/
  • Kim :) säger:

    Nytt nummer ?<3

    2011-12-28 | 14:45:07

Kommentera inlägget här: